Old September 17th 04, 02:22 AM
Nele VII

OK, al udri argumentima, brt'e... Nemo' da nagadjas... citiraj... ako treba
ucitaj svu ovu NG s pocetka godine... ako ces linkove, poslacu ti...

Nele

NULLA ROSA SINE SPINA

Icarus wrote in message ...
Nemoj, co'ce, da se brukas...

Ma ne mogu pustit covjeka da uporno zdvaja nad time kako je F-15

najjebeniji
avion na kugli zemaljskoj...inace, vijest da je YU 29 srusila F 15 nasao

sam
na nekoj stranici, al hebi ga, ne mogu odgovarati za autenticnost-ti ces to
malo bolje znat...kod nas nisu napadali. A sto se K 36 tice znam da je

vojna
stampa uvijek tvrdila kako ne postoji bolje sjedalo, tako je barem bilo

pred
2 godine, ne mogu ni ja pratit svaku sitnicu... Pozdrav!