Old September 19th 04, 11:35 AM
TJ

"Icarus" wrote in message ...
Nemoj, co'ce, da se brukas...

Ma ne mogu pustit covjeka da uporno zdvaja nad time kako je F-15 najjebeniji
avion na kugli zemaljskoj...inace, vijest da je YU 29 srusila F 15 nasao sam
na nekoj stranici, al hebi ga, ne mogu odgovarati za autenticnost-ti ces to
malo bolje znat...kod nas nisu napadali. A sto se K 36 tice znam da je vojna
stampa uvijek tvrdila kako ne postoji bolje sjedalo, tako je barem bilo pred
2 godine, ne mogu ni ja pratit svaku sitnicu... Pozdrav!

Icarus,
No Yugoslav pilot made any claim against NATO aircraft. Would you care
to tell me the serial of this F-15 that you claim was shot down.
Please don't bring to the newsgroup the picture of the "ANNUAL INSP
C/W" - it was a combat-jettisoned F-15 fuel tank from the MiG-29/F-15C
encounter on 26 March 1999. Both MiG-29s launched no missiles and fell
with their weapons loads (R-27 & R-73) in Bosnia.

TJ