Old September 6th 08, 01:49 AM posted to alt.binaries.pictures.aviation
Bob Harrington

Default Ren Yenc

Peter Hucker wrote in
:

I cannot concentrate on what you wrote, as the auto-translation is
ridiculous:

After you wrote here endless muck, do I ask which your motivation am?
Why don't you want other persons to something to force which these?
Which for an idiot must one be in a Newsgoup only for annoyance to
provide. For me you are simply only one weak head. Nu kannste you
translates which I wrote. Much fun thereby and you should contact
times your psychiatrist.

I love Babelfish...

On Fri, 5 Sep 2008 14:09:29 +0200, "Bernd Rosemeier"
wrote:

Nachdem du hier endlosen Mist geschrieben hast, frage ich mich was
deine Motivation ist? Warum willst du andere Personen zu etwas zwingen
was diese nicht wollen?

Was für ein Idiot muss man sein in einer Newsgoup nur für Ärger zu
sorgen.

Für mich bist du einfach nur ein Schwachkopf.

Nu kannste dir übersetzen was ich geschrieben habe. Viel Spass dabei
und du solltest mal deinen Psychiater kontaktieren.

Bernd

"Peter Hucker" schrieb im Newsbeitrag
. ..

endless blabla