![]() |
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|||
|
|||
![]()
** Report created 11/3/2003 Record 6 ** ************************************************** ********************** IDENTIFICATION Regis#: 5535Q Make/Model: MO20 Description: MO-20 Date: 10/30/2003 Time: 2150 Event Type: Incident Highest Injury: None Mid Air: N Missing: N Damage: Unknown LOCATION City: ANDERSON State: SC Country: US DESCRIPTION AIRCRAFT ON TAKEOFF ROLL, LANDING GEAR WAS INADVERTENTLY WAS RAISED, OTHER CIRCUMSTANCES ARE UNKNOWN, ANDERSON, SC INJURY DATA Total Fatal: 0 # Crew: 1 Fat: 0 Ser: 0 Min: 0 Unk: # Pass: 0 Fat: 0 Ser: 0 Min: 0 Unk: # Grnd: Fat: 0 Ser: 0 Min: 0 Unk: WEATHER: AND 302156Z 00000KT CLR 23/09 A3023OTHER DATA Activity: Unknown Phase: Take-off Operation: General Aviation Departed: ANDERSON, SC Dep Date: Dep. Time: Destination: COLUMBIA, SC Flt Plan: NONE Wx Briefing: N Last Radio Cont: UNK Last Clearance: UNK FAA FSDO: COLUMBIA, SC (SO13) Entry date: 10/31/2003 Sounds like one of those "power up, gear up, brakes off" takeoffs. |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|