A aviation & planes forum. AviationBanter

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Zonder moeite 5000,- Euro verdienen in 2 weken tijd

Old January 15th 06, 02:46 PM posted to rec.aviation.owning

Default Zonder moeite 5000,- Euro verdienen in 2 weken tijd

Paypal Magie!
Zonder moeite 5000,- Euro verdienen in 2 weken tijd

LEES DIT BERICHT HELEMAAL DOOR!

INLEIDING

Maak van 5,- Euro, 5000,- Euro of meer in twee weken!
Dit is volledig legaal en absoluut géén oplichterij!

Het enige wat je nodig hebt is:
- Een emailadres
- Een Premier PayPal (gratis) óf Business PayPal account met minimaal 5,- Euro op het account. Dit is je enige inverstering!
- 30 minuten van jouw tijd

Na die 30 minuten hoef je niets meer te doen, alles gaat dan vanzelf.
Je hebt absoluut niets te verliezen en er is geen limiet aan hoeveel je hiermee kan verdienen.

HET WERKT MET 4 EENVOUDIGE STAPPEN

Stap 1
Maak een gratis PayPal account aan.
Paypal is een exteem veilig betaalmiddel op internet.
Een account maken is net zo simpel als een MSN/Hotmail account aanmaken.
Ga naar https://www.paypal.com maak een account aan.
Zorg dat je je inschrijft voor een gratis Premier of Business account.Dus NIET voor een Personal account, want dan kun je geen creditcard betalingen van anderen ontvangen. En dat wil je natuurlijk wel.

Stap 2
Geld sturen met PayPal.
Tja men moet eerst geven voor men kan nemen.
Een beetje geven EN HEEL VEEL NEMEN!
Het enige wat je moet doen is 5,- Euro overmaken op jouw account.
Dan stuur je elk van de 5 onderstaande emailadressen 1euro via paypal.
Zorg dat het onderwerp van je betaling is :
*PLEASE PUT ME ON YOUR EMAIL LIST*
Dit om alles 100% legaal te houden. (NIET VERGETEN DUS)

#1)
#2)

#3)

#4)

#5)

Stap 3
Als je alle 5 de adressen 1,- Euro hebt gestuurd, zet je je eigen email op de 5e plek en verwijder je de eerste email(2,3,4 en 5 worden 1,2,3 en 4)
Let op! Zorg dat jouw email wel dezelfde is als die, die je bij paypal hebt opgegeven.

Stap 4
Upload of kopiëer dit bericht naar minimaal 200 nieuwsgroepen, forums enzovoort.
Dit is de sleutel tot het onvangen van PayPal donaties!
Er zijn zo'n 32.000 nieuwsgroepen, 200 moet genoeg zijn. Maar onthoud dat hoe meer berichten je post hoe meer geld er binnen stroomt! Het is zaak dat zoveel mogelijk mensen
dit bericht zien, en meedoen zodat zij en wij er rijker op worden!
Zodra Paypal jouw emailadres heeft bevestigd kun je al beginnen met posten, de gelden kunnen dan al je PayPal account bereiken, terwijl je bankgegevens nog bevestigd moeten worden.

HOE POST IK NAAR NIEUWSGROEPEN EN FORUMS?

Stap 1
Kopiëer deze hele brief in Kladblok en sla hem op.
Zodoende kun je de tekst altijd kopieren en plakken in emails en forums.

Stap 2
Haal de eerste email in de brief weg en plaats jouw emailadres onderaan erbij.
VERANDER VERDER NIETS AAN DE BRIEF!
Sla hem op.

Stap 3
Gebruik Netscape, Internet Explorer en Outlook Express en probeer forums, nieuwsgroepen, bulletin boards, discussie groepen, chat sites en online communities te vinden. Surf bijvoorbeeld naar google.nl en zoek naar "verdien geld forum". Ga dan alle links af en
probeer overal dit bericht te posten. Of open Outlook Express en meld je aan bij de nieuwsserver van je provider en upload dit bericht naar zoveel mogelijk nieuwsgroepen. Neem als onderwerp altijd de kop van dit bericht. Download PostXpert om 1 bericht naar veel nieuwsgroepen te sturen!

Hoeveel je verdient hangt dus af van hoeveel keer je dit bericht verspreidt. Denk eraan, minimaal 200 berichten.

WAAROM WERKT DIT ZO GOED?

Uit 200 verspreidde berichten ontvang je, zeg maar 5 reacties. (sceptisch gezien)
Dus heb je 5,- Euro terug met het bericht met jouw email op de 5e plaats.
Elk van die 5 mensen die mij 1,- Euro gestuurd hebben, versturen weer 200 berichten
met jouw email op de 4e plaats met elk weer 5 reacties.
Dus 5 x 5 x 1,- Euro is 25,- Euro voor jou. Die 25 mensen sturen elk min 200 berichten met jouw op de 3e plaats. Krijgen weer min 5 reacties elk, dus 25 x 5= 125,- Euro. Die 125 man
sturen 200 berichten met jouw op de 2e plaats en krijgen weer elk 5 reacties, dus
125 x 5 x 1euro = 625,- Euro. Die 625 man versturen 200 berichten met jouw op de 1e plaats
en krijgen 5 reacties, dus krijg ik 625x5x1euro= 3,125,- Euro. Dit is een voorbeeld van min
200 berichten met maar 5 reacties.

TIP: De meeste nieuwsservers hebben een retentie (duur dat een bericht in een
nieuwsgroep blijft) van 2 weken. Dus als je na 2 a 3 weken weer 200 berichten
verstuurt begint de cyclus weer opnieuw!

Onthoud goed dat elke dag miljoenen mensen online gaan en deze berichten lezen.
Net als dat jij dat NU ook doet. Ik was ook sceptisch en heb wel 100e van deze soortgelijke berichten gelezen. Ook ik dacht dat dat allemaal onzin was. Totdat ik dacht: 'Voor die 5 zielige euro's val ik mij geen bult en ben ik misschien wel van al mijn schulden af.
Onthoud, voer alles uit zoals beschreven staat, en het werkt echt. Zolang iedereen maar berichten blijft verzenden en ieder email 1 euro toezend met PayPal.

De beste wensen en veel geluk!
https://www.paypal.com